Helpdesk
Hos Dataoppdrag er hjelpen aldri lang unna!
På disse sidene har vi samlet en del nyttig informasjon, og i menyen til venstre kan du finne informasjon som kan være nyttig for både gamle og nye brukere hos Dataoppdrag.
Trenger du bistand, savner du en manual eller informasjon som kunne vært her? Vi setter stor pris på din tilbakemelding!
Slik får du hjelp:
Support fra Dataoppdrag er til enhver tid tilgjengelig, alle dager:
Virkedager 0800 til 1600 rettes support henvendelser til vår helpdesk. Til alle andre tidspunkt/dager kan du benytte vår vakttelefon for feilmelding.
Support på tjenester levert av Dataoppdrag er gratis!
Skulle du trenge hjelp på andre områder stiller våre hyggelige konsulenter naturligvis opp. I enkelte tilfeller vil dette kunne medføre et honorar. Vi vil i så fall informere om dette på forhånd så langt det er mulig.
Kort fortalt:
Telefon til helpdesk (08:00 - 16:00 alle virkedager) |
+47 55 10 97 80 |
Epost til helpdesk |
support@dataoppdrag.no |
Vakttelefon (16:00 - 08:00 alle dager - hele året!) |
+47 55 10 97 88 |
Våre responstider (SLA) fremgår av avtalen med din bedrift.